Gry komputerowe – ich historia, czyli jak to było

Historia gier komputerowych

Przygody tekstowe (znany również jako interaktywnej fikcji) były produktem w połowie 1970 roku, począwszy od Williama Crowther’a przygody (czasami nazywane Colossal Cave Adventure lub ADVENT). Gry komputerowe, ograniczone przez stosunkowo prymitywnej technologii komputerowej, na ekranie grafika nie były naprawdę możliwe. Rozwiązanie? Tekst!

Fajnie grają w gry komputerowe
Fajnie grają w gry komputerowe

Narodził się z konieczności, przygody tekstowe były interaktywne historie, które pozwoliły odtwarzacz do ręcznego wprowadzania poleceń do rozwiązywania zagadek i eksploracji nowych obszarów. Mogą one zmieniać w ustawieniach od fantazji do 1920 noir do nowoczesnych rozciąga miejskich. Jedynym ograniczeniem był sprzęt komputerowy i wyobraźnią twórców.

Kilka ważnych linków o grach komputerowych

Ważna informacja 0
Ważna informacja 1
Ważna informacja 2
Ważna informacja 3
Ważna informacja 4
Ważna informacja 5
Ważna informacja 6
Ważna informacja 7
Ważna informacja 8
Ważna informacja 9
Ważna informacja 10
Ważna informacja 11
Ważna informacja 12
Ważna informacja 13
Ważna informacja 14
Ważna informacja 15
Ważna informacja 16
Ważna informacja 17
Ważna informacja 18
Ważna informacja 19
Ważna informacja 20
Ważna informacja 21
Ważna informacja 22
Ważna informacja 23
Ważna informacja 24
Ważna informacja 25
Ważna informacja 26
Ważna informacja 27
Ważna informacja 28
Ważna informacja 29
Ważna informacja 30
Ważna informacja 31
Ważna informacja 32
Ważna informacja 33
Ważna informacja 34
Ważna informacja 35
Ważna informacja 36
Ważna informacja 37
Ważna informacja 38
Ważna informacja 39
Ważna informacja 40
Ważna informacja 41
Ważna informacja 42
Ważna informacja 43
Ważna informacja 44
Ważna informacja 45
Ważna informacja 46
Ważna informacja 47
Ważna informacja 48
Ważna informacja 49
Ważna informacja 50

Masz kute karierę pisząc o kulturze gier dla publikacji, takich jak New Yorker oraz New Statesman. Co sprawiło, że chcesz napisać książkę?
W ciągu ostatnich kilku lat robiłem uczciwej trochę raportowania o grach wideo, oraz, co szczególnie mnie interesuje, są ludzkie historie i wokół nich – zarówno o ludziach grających je, którzy robią ciekawe rzeczy, i tych, o społeczności zbudowanej wokół gry – gry kompterowe. Ja po prostu bardzo chciał sformalizować, że w książce. Chciałem zadać pytanie: dlaczego ludzie dają z siebie tak wiele do tego medium w szczególności?

Ważna informacja 51
Ważna informacja 52
Ważna informacja 53
Ważna informacja 54
Ważna informacja 55
Ważna informacja 56
Ważna informacja 57
Ważna informacja 58
Ważna informacja 59
Ważna informacja 60
Ważna informacja 61
Ważna informacja 62
Ważna informacja 63
Ważna informacja 64
Ważna informacja 65
Ważna informacja 66
Ważna informacja 67
Ważna informacja 68
Ważna informacja 69
Ważna informacja 70
Ważna informacja 71
Ważna informacja 72
Ważna informacja 73
Ważna informacja 74
Ważna informacja 75
Ważna informacja 76
Ważna informacja 77
Ważna informacja 78
Ważna informacja 79
Ważna informacja 80
Ważna informacja 81
Ważna informacja 82
Ważna informacja 83
Ważna informacja 84
Ważna informacja 85
Ważna informacja 86
Ważna informacja 87
Ważna informacja 88
Ważna informacja 89
Ważna informacja 90
Ważna informacja 91
Ważna informacja 92
Ważna informacja 93
Ważna informacja 94
Ważna informacja 95
Ważna informacja 96
Ważna informacja 97
Ważna informacja 98
Ważna informacja 99

A teraz jeszcze więcej nowinek o grach komputerowych

Przygoda i jego magiczne słowo „xyzzy” były fundamentem, na którym powstaje cały gatunek. Jego wpływ proza oferowane środowisk klaustrofobicznych, które dokładnie wcieliły miłość autora z spelunking rzeczywistych. Umiłowany ~ * ~ * zanurzenie, że gracze i filmowe widzów pnący się zawsze może być fantastycznie silne w przygodach tekstowych.

Gry komputerowe są super
Gry komputerowe są super

To właśnie była ta niezwykła gra komputerowa. Zdjął wszystkie estetyka nawet grafika-idealne przygoda tekst niesie to uczucie do odtwarzacza. Przygoda została szybko po czcigodnego i ukochanej serii Zork.

Gry komputerowe  – jeszcze więcej informacji:

Ważna informacja 100
Ważna informacja 101
Ważna informacja 102
Ważna informacja 103
Ważna informacja 104
Ważna informacja 105
Ważna informacja 106
Ważna informacja 107
Ważna informacja 108
Ważna informacja 109
Ważna informacja 110
Ważna informacja 111
Ważna informacja 112
Ważna informacja 113
Ważna informacja 114
Ważna informacja 115
Ważna informacja 116
Ważna informacja 117
Ważna informacja 118
Ważna informacja 119
Ważna informacja 120
Ważna informacja 121
Ważna informacja 122
Ważna informacja 123
Ważna informacja 124
Ważna informacja 125
Ważna informacja 126
Ważna informacja 127
Ważna informacja 128
Ważna informacja 129
Ważna informacja 130
Ważna informacja 131
Ważna informacja 132
Ważna informacja 133
Ważna informacja 134
Ważna informacja 135
Ważna informacja 136
Ważna informacja 137
Ważna informacja 138
Ważna informacja 139
Ważna informacja 140
Ważna informacja 141
Ważna informacja 142
Ważna informacja 143
Ważna informacja 144
Ważna informacja 145
Ważna informacja 146
Ważna informacja 147
Ważna informacja 148
Ważna informacja 149
Ważna informacja 150

Gry komputerowe na ogół dostać złą reputację z szerszym – non-playing – świata, zwłaszcza w porównaniu z innymi formami kultury. Dlaczego to?
Myślę, że to zakorzenione w idei gry. Gra jest postrzegana jako coś dziecinnego i dziecięcą i coś, że należy odejść od. Ale to się powoli zmienia. Gry wideo mogą często być dziecinne i głupie, a przedmiot może być groteskowa, ale istnieje również ogromne pole do innych rzeczy można doświadczyć w ramach gier wideo. Większość ludzi w latach 30. i początku lat 40. nawet w dzisiejszych czasach dorastali grając w gry wideo, jak tylko część ich rozrywki diety, obok literatury, filmu, muzyki i całej reszty. Myślę, że pokoleniowa nieufność zamierza odejść w końcu.

Ważna informacja 151
Ważna informacja 152
Ważna informacja 153
Ważna informacja 154
Ważna informacja 155
Ważna informacja 156
Ważna informacja 157
Ważna informacja 158
Ważna informacja 159
Ważna informacja 160
Ważna informacja 161
Ważna informacja 162
Ważna informacja 163
Ważna informacja 164
Ważna informacja 165
Ważna informacja 166
Ważna informacja 167
Ważna informacja 168
Ważna informacja 169
Ważna informacja 170
Ważna informacja 171
Ważna informacja 172
Ważna informacja 173
Ważna informacja 174
Ważna informacja 175
Ważna informacja 176
Ważna informacja 177
Ważna informacja 178
Ważna informacja 179
Ważna informacja 180
Ważna informacja 181
Ważna informacja 182
Ważna informacja 183
Ważna informacja 184
Ważna informacja 185
Ważna informacja 186
Ważna informacja 187
Ważna informacja 188
Ważna informacja 189
Ważna informacja 190
Ważna informacja 191
Ważna informacja 192
Ważna informacja 193
Ważna informacja 194
Ważna informacja 195
Ważna informacja 196
Ważna informacja 197
Ważna informacja 198
Ważna informacja 199

Najniezwyklejsze w grach jest…

Wczesne tekst gry przygodowe (lub mniej dokładnie, gry komputerowe) cierpią z powodu poważnych problemów w dwóch obszarach: system rozpoznawania wyrazów i włamania przez ścianę z cegły z wewnętrzną logiką programisty. Jak mówi, gra przygodowa, twórca Al Lowe, w 1980 roku (i wcześniej), trzeba było być już problem-solver po prostu korzystać z komputerów, więc to naturalne, że gry przygodowe będzie rozwijać się w tym środowisku. Oczekuje pan siedzieć tam przez kilka godzin, zastanawiając się, jak dokładnie można dostać wy kolbę, i cieszyć się. Podobnie, rozwiązania zagadek, które mogą być oczywiste i intuicyjne programista w grze może być irytująco tępy i śmieszne dla przeciętnego gracza. Nawet jeśli pominąć trudności zastanawiające się gramatyki w grze, może być do czynienia z śmieszne kot rozwiązań syrop wąsy.

Ważna informacja 200
Ważna informacja 201
Ważna informacja 202
Ważna informacja 203
Ważna informacja 204
Ważna informacja 205
Ważna informacja 206
Ważna informacja 207
Ważna informacja 208
Ważna informacja 209
Ważna informacja 210
Ważna informacja 211
Ważna informacja 212
Ważna informacja 213
Ważna informacja 214
Ważna informacja 215
Ważna informacja 216
Ważna informacja 217
Ważna informacja 218
Ważna informacja 219
Ważna informacja 220
Ważna informacja 221
Ważna informacja 222
Ważna informacja 223
Ważna informacja 224
Ważna informacja 225
Ważna informacja 226
Ważna informacja 227
Ważna informacja 228
Ważna informacja 229
Ważna informacja 230
Ważna informacja 231
Ważna informacja 232
Ważna informacja 233
Ważna informacja 234
Ważna informacja 235
Ważna informacja 236
Ważna informacja 237
Ważna informacja 238
Ważna informacja 239
Ważna informacja 240
Ważna informacja 241
Ważna informacja 242
Ważna informacja 243
Ważna informacja 244
Ważna informacja 245
Ważna informacja 246
Ważna informacja 247
Ważna informacja 248
Ważna informacja 249
Ważna informacja 250

Czy istnienie „śmierci przez gry komputerowe” – szczególnie rozpowszechnione w Azji – zaskoczyć?
Nie, bo jeśli gra wideo w prawo wejdzie w życie prawo osoby w odpowiednim momencie, może zapewnić im różnego rodzaju rzeczy, które mogą zachęcić ich do spędzenia czasu w tej grze. Są one formą ucieczki, ale tak jest butelka czerwonego wina na koniec wieczoru; tak, to seria Netflix.

W książce można mówić o rozpoczęciu The Sims – dlaczego jest tak istotne?
The Sims to gra, która została zaprojektowana na początku lat 1990 przez kogoś o nazwie Will Wright (takie właśnie gry komputerowe), który jest zainteresowany gier symulujących odrębne aspekty realnego świata. Dostaniemy wirtualnego domu lalek i tworzenia znaków i wpływać na ich zachowanie – oni nawiązać relacje i romanse i mieć dzieci, znaleźć pracę i dostać depresji. Podczas rozwoju gry, zespół debatował, czy nie powinny one pozwolić relacji homoseksualnych w grze – bardzo kontrowersyjną sprawę w czasie.

Gra została pokazana na konferencji off gier wideo, E3, co zdarza się co roku w Los Angeles, a wersji gry, który został pokazany nie mają kodu programowania, który zakazał związków osób tej samej płci. Choć gra była demo’ed na żywo przed publicznością prasy, dwie postacie – kobiety – po prostu stało się zakochać na ekranie i całowali się nawzajem. Nic z tego nie było w scenariuszu, to było po prostu wszystko dzieje się na żywo. Stało się opowieść o tym wydarzeniu.

I napisał historię o tym New Yorker kilka lat temu, a następnie mnóstwo ludzi napisał o tym, jak, kiedy byli nastolatkami, i naprawdę zmagają się z ich własnej tożsamości seksualnej, ta gra weszła w ich życie (właśnie  to chodzi – gry komputerowe) i pozwolił im odkrywać swoją seksualność i pomógł im to, co oni przeżywają.

Ważna informacja 251
Ważna informacja 252
Ważna informacja 253
Ważna informacja 254
Ważna informacja 255
Ważna informacja 256
Ważna informacja 257
Ważna informacja 258
Ważna informacja 259
Ważna informacja 260
Ważna informacja 261
Ważna informacja 262
Ważna informacja 263
Ważna informacja 264
Ważna informacja 265
Ważna informacja 266
Ważna informacja 267
Ważna informacja 268
Ważna informacja 269
Ważna informacja 270

I to by było na tyle.

Jedna praca interaktywnej fikcji, że Szczególnie podobał mi się kawałek 1986 roku zatytułowany Survival w Nowym Jorku. Pisanie i działka nie są tak wyjątkowe, ale oferuje poziom nieliniowości (w tym wielu zakończeń), która występuje w większości innych gier swojego gatunku. Nigdy nie pobity, bo nigdy nie znalazłem opis trasy, aż zrobiłem kilka badań do tego artykułu. Parę lat później pojawił się esport. Wiem, że zawsze będę o tym, jak nostalgia jest mylące i bezużyteczne, ale muszę przyznać, że przetrwanie w Nowym Jorku pozostaje silniejszy w mojej głowie, gdy myślę o tym jako niepokonany, ze mną coraz zabity przez gangi za to, że na zewnątrz, gdy słońce jest w dół, mimo że kuliła w sklepie pistoletu aż do wschodu słońca.